Pora na zmiany ... zmianę samego siebie

Czemu ma służyć ten wpis ... chciałbym w nim opisać jakie przeszedłem ostatnio zmiany w moim życiu. Oraz jakie zmiany chcę jeszcze przejść aby poczuć się nie co spełnionym.

Nie chcę opisywać historii moje życia. Ale pokrótce napiszę, że za ciekawa ona nie jest. Wiele lat szukałem czegoś co chcę robić w życiu i nie mogłem się odnaleźć. Wielu z nas szuka prawdziwej drogi. Myślę, że mi się poniekąd udało. Może zabrzmi to niesmacznie ale zmieniając się musiałem odejść w cień od ludzi, którzy mnie wcześniej otaczali. To było trudne. Bowiem przyjaźnie zawierane latami trzeba było od tak z dnia na dzień zakończyć. Myślę, że jednak to był dobry krok ku zmianom na lepsze.

Kolejnym krokiem jaki chcę zrobić to znalezienie źródła dochodu. Aby odciążyć nie co mamę i po prostu zrobić coś pożytecznego.

Krok po kroczku chcę wrócić do sportu, do biegania, do grania w piłkę co bardzo kochałem a przez wiele lat po prostu zaniedbałem.

W przyszłym roku planuję wyjazd za granicę do pracy. Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować ten cel.

Inna zmiana, która myślę, że jest bardzo dobra to podejście do samego siebie. Staję się człowiekiem otwartym na nowe znajomości, nowych ludzi w życiu. Co wcześniej nie miało dla mnie żadnego znaczenia.


W głębi siebie człowiek tyle lat nic nie zmienia bo nie wie jakie to będzie niosło konsekwencje. Uważam, że dam radę. Bo wiem, że warto. Zmienić coś dla samego siebie.


A jakie wy planujecie zmiany ? A może te zmiany już weszły w życie ?

Komentarze