Czy zmienilibyście przeszłość ?





Każdy z nas kiedyś zastanawiał się co będzie robić w przyszłości. Kim będzie, kim się stanie lub kim na pewno nie chciałby się stać. Po obejrzeniu filmu (swoją drogą strasznie polecam, film to Nowy Początek) naszła mnie ochota na napisanie tego wpisu.

Czym jest dla nas czas. Czas mija, przemija i jest z nami od zawsze. Czy nie chcielibyście się dowiedzieć kim będziecie ? Ja zawsze chciałem to wiedzieć. Od młodych lat starałem się iść drogą jaką sobie wyznaczyłem. Lecz w pewnej chwili ta droga zanikła. Wybrałem inną. Poniekąd złą, która do starości będzie przypominać ile w życiu można zaprzepaścić.

Gdyby dało się zmienić przeszłość zmieniłbym jedno. Nie drogę jaką podążyłem, lecz podejście do samego siebie i otaczających mnie ludzi. Nie zmieniałbym jednej chwili, nawet tej złej. Czemu ? Bo złe chwile są z nami do końca. Każdy z nas to przeżyje. Śmierć bliskiej osoby lub załamanie nerwowe czy też multum innych sytuacji.

Do czego dążę. Otóż zmieniając przeszłość zmieniamy nie tylko samego siebie, ale także to w jaki sposób ludzie nas postrzegają.


Czas przemija i nic na to nie poradzimy. Najważniejsze to żyć chwilami jakie on nam daje.


Może mnie zrozumiecie może nie. A czy wy zmienilibyście coś w swoim życiu ? Zmienilibyście bieg swojego życia ? Zapraszam was Tutaj , do księgarnie PWN gdzie znajdziecie dużo książek na ciekawe tematy. Miłej nocy :)

Komentarze

  1. A ja spotkałbym się ze sobą i ostrzegł przed niektórymi wydarzeniami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz